iKON - ‘자체제작 iKON TV’ EP.8-4

  • Published on: 09 June 2018
  • ‘자체제작 iKON TV’ EP.8

    매주 (토) 밤 10시 : YouTube, V LIVE
    매주 (토) 밤 12시 30분 : JTBC

    '자체제작 iKON TV' Instagram @
    https://www.instagram.com/ikon.tv.official

    #iKON #iKONTV #아이콘티비

    More about iKON @
    http://www.yg-ikon.com/
    http://www.facebook.com/OfficialYGiKON
    http://www.youtube.com/OfficialYGiKON
    http://www.sptfy.com/iKON
    http://www.weibo.com/iKONOFFICIAL
    http://www.twitter.com/ygent_official
    https://itunes.apple.com/artist/ikon/id10445063

    * 영어 외 언어 자막은 시청자가 제공한 자막입니다.
    Subtitles in languages other than English were provided by our viewers.
  • Runtime : 10:39
  • iKON 아이콘 yg BOBBY SONG JUNE DK CHAN BI 바비 김바비 JAY YG iKON TV 아이콘티비

COMMENTS: 40

  • Arpie gomez
    Arpie gomez   14 hours ago

    Omg so it's jinwan is my type not Hanbin sometime I'm confused

  • po roro_
    po roro_   16 hours ago

    Jay so cute 😍😍😀

  • putri. 948
    putri. 948   17 hours ago

    Bobby remind me of lee sung Kyung😂and those yellow bag,so cute😅

  • Monu Wangjen
    Monu Wangjen   21 hours ago

    Jinhwan.. So cute... 😍😍😍😍😍

  • chifufunie
    chifufunie   1 days ago

    Why are they soooo pretty 😍😍😍

  • BlueToxic Plays
    BlueToxic Plays   1 days ago

    Chan And Yunyheong Are Actually Brothers Not Partners

  • 코코-
    코코-   2 days ago

    진상이 왤케 귀엽냐 ㅋㅋㅋ

  • 온비
    온비   3 days ago

    3:38 3:413:38 3:41

  • 자피라라ᅵ사
    자피라라ᅵ사   3 days ago

    In thumbnail Me: wait that is jinhwan sister right..but..when i see the video................Jinhwan is that you

  • iKONiC_BOBBly Lingchon

    PD B.I's Oh & Oohs to Sexy Jay starts at 3:27 HAHAHA so cute Hanbinie....niceu ❤️❤️❤️

  • Mitzi
    Mitzi   4 days ago

    I just love how manly these boys areeee !!!

  • Deniel Simeon
    Deniel Simeon   5 days ago

    Why why!! Jinhwan is prettier than me !!😭😂

  • yoongs_oppar_bts
    yoongs_oppar_bts   6 days ago

    you know you've failed in life when bobby as a girl looks prettier than you

  • Senju Nabil
    Senju Nabil   6 days ago

    May I know the first song that was played? Btw chanwoo was so cute! "Wanna fight?"

  • ieqa nod
    ieqa nod   6 days ago

    Only chanwoo can fight the leader

  • Yeolmae Zamrutea
    Yeolmae Zamrutea   1 weeks ago

    Hanbin: I'll let it go, if you're honestMy father said it too.

  • Akmal Akmal12345
    Akmal Akmal12345   1 weeks ago

    10:10 😂😂😂 and 10:27 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • J Rose
    J Rose   1 weeks ago

    Bobdong cracks me up so bad with their 'soulful' singing lmao

  • Jeno has Jams
    Jeno has Jams   1 weeks ago

    Some how this video makes Yunhyeong oppa moreee~ HUSBAND MATERIAL 💘btw, his my bias 💋

  • Ergilin_ official
    Ergilin_ official   1 weeks ago

    Sedih kagak ngarti ngomong apa tapi suka liatnya gemes pengen ketawa sendiri

  • [ARMY]뿌우
    [ARMY]뿌우   1 weeks ago

    바비오빠..아니 바비언니...너무 예뻐요...살앙해요오💓💓💓👀